2009. február 22., vasárnap

Búcsú


Készülünk a búcsúra.
Barack már nem alszik a babákkal és szopni sem engedi Őket.A kicsik még tiltakoznak, és együttes erővel próbálják lefogni a mamit, aki egyenlőre finoman ,de határozottan igyekszik távol tartani Őket.
A kicsik bánatát darált /főtt/husival és kaukázusi kefirrel enyhítettem...hatott :-)
Kint vannak a fogacskák, mindenkinek szép szabályos,teljes baba fogazata van és tudják is használni.Nagy kópék egytől egyig.
Fülecske tisztításon is túl vagyunk. Költözés előtt mindig ki szoktam tépkedni a fülkagylóból a szőrt, majd fül tisztítóval szépen át törölgetem. Ezt a későbbiekben a gazdiknak is el kell végezni otthon, a szokásos puli kozmetika részeként.
Hétfőn megkapják az első védő oltásukat és remélhetőleg a hét folyamán megjön a törzskönyv illetve a chip is.
Megvolt az első hosszú autós utazás is. A hétvégén elutaztunk falkástól, babástól a szüleimhez.A kicsik jól viselték az utat, csak 2-3 percig sírdogált valaki /szerintem Gelse/ aztán példát véve a nagyokról elfeküdtek és pihentek.
Megérkezve Keresztesre bemutattam Őket az apjuknak:-)Vándor nem repesett különösebb módon a meghatódottságtól, szem ügyre vette őket, majd szaladt a lányok után, hátha tüzel valaki.

Cserfes hasa szépen gömbölyödik, az étvágya nagyon megnőtt.Sokat pihen...többet mint az előző vemhességénél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése