2009. május 11., hétfő

Jól vannak...enni még mindíg nem nagyon akarnak, de erőltetem..már amennyire lehet erőltetni ezt egy 250 grammos kutyánál.

A kölykök /Hangyuszék/ most góliátnak tünnek a szememben, és igazán tudom értékelni azt a "munkát" amit a mama kutya végez velük. Cserfes éjszaka minden alkalomal bejött velem az árvákhoz, lefeküdt mellém és figyelt...biztosan nevetett is magában, mit össze szerencsétlenkedem.
Némi tápszert csak sikerülhet beléjük diktálnom, mert pisi-kaki mindíg van, és szerencsére már nem megy a hasuk.


A hétvégén Gödöllőn jártunk, a Puli Klub kiállításon.
Fodrost vittük, aki a fiatal kanok között kitűnő eredményt szerzett. Nevezve volt Gondos is, Ő bébi osztályban nagyon ígéretest kapott! Gratulálunk a gazdinak!
Vártuk volna még Felhőt is, de sajnos nem siekrült találkoznunk, a gazdik ígérete szerint 17-én , a Budapest CACIB-on bepótoljuk az elmaradt találkát.

Hétvégén Havas elköltözött, a gazdinak nagyon tetszett a kis gazfickó, nagyon megörültek egymásnak, úgy látom nagy a szerelem, szuper gazdit sikerült választani.
Azóta már kaptam is Havastól levelet:

Kedves Gazdinka!Eltelt az első nap az uj otthonomban.Az uj Gazdi elsőre nagyon rendesnek látszik.Már megszerettük egymást!A teraszon van egy birodalmam,de jobb szeretek a kertben lenni./Egyszer sikerüllt kibujnom,de aztán léc került a lyukra!/A kert jó nagy,elég lesz megismerni,hát még majd őrizni!De majd mindent megteszek.A hazúlról hozott elemózsiát még nem bontottuk ki.Az Uj Gazdi finomat főzött nekem,mind megettem amit kaptam.A gazdinak vannak tőlem egyenlőre nagyobb olyan tollas kétlábújai,akiket pipinek szólit.Hát szégyen,nem szégyen megijedtem tőlük! MINDENT nagyon köszönök!
Mindenkit csókol:Hóka
UI.:Azért még hiányoztok egy kicsit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése