2009. április 1., szerda


Itt a tavasz!
Végre kisütött a nap, kihagyhatatlan lehetőség ez egy sétára!
Csak bátorítani tudok mindenkit...és figyelmeztetni a kullancs veszélyre :-(.
Szeretem az olyan séta helyeket, ahol bátran elengedhetem a kutyáimat, közel és távol nincsen út, más kutya vagy ember, boldogan szaladgálhatnak nézelődhetnek ahogyan csak jól esik hiszen a lényeg az hogy kikapcsolódhassanak, nyargaljanak, hancúrozzanak.

A fiatalok nagyon elemükben érezték magukat, a rengetek új illat és nyom teljesen elvarázsolta Őket. Cserfes még madár tetemet is talált... nagy örömömre.
Az öregek /Vándor 11, Pengő 10 éves/ lelkesen kocogtak velünk, de Ők már jobb szeretik a távolból figyelni a száguldozó sihedereket, szorosan a gazdi lába mellett ülve, nem rohangálnak ész nélkül fel alá a buckákon.


Szép dolog tisztességben megöregedni,hálás is vagyok érte, hiszen szép, egész életet tudnak mindketten a hátuk mögött, csak nekem szorul össze a szívem amikor rájuk nézek és látom hogy már nem olyanok mint azelőtt...
Na tessék. :-(
Úgy kezdtem a bejegyzést hogy de jóóóóó itt a tavasz most meg itt sopánkodom, amiért múlik az idő.
Sopánkodni pedig nincsen okom, Vándorra még mindig buknak a nők, 1 hete volt itt a leg újabb barátnője, nemsoká jönnek a piciVándikák.
Pengő meg hatalmas árkokat ásott a frissen kapált kertembe...tehát igazán jó erőben van :-))

Csak így tovább Mami és Papi !!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése